Noclegi nad morzem w Polsce

< Poprzednia  1  [2]

Park i Oliwskie Zoo

19 lipiec 2013r.

Schodzimy z Pachołka zachodnią ścieżką na ul. Spacerową i skręciv " w prawo dostajemy się za zakrętem do wylotu ul. Karwieńskiej, ki zaprowadzi nas do leżącego w odległości 1 km, sławnego z ur krajobrazowej oiiwskiego ZOO, istniejącego od 1954. Zajmuje ono ol 100 ha terenu śród- i przyleśnego, rozciągającego się w urokliwej doi Żyje w nim około 1000 okazów zwierząt, reprezentujących przeszło 190 gatunków. Po zwiedzeniu zwierzyńca wracamy autobusem do pierwszego przystanku i idziemy dalej pieszo ul. Spacerową, biegnącą u podnóża Pachołka.

Wycieczki Samochodowe w okolice Sopotu

WYCIECZKI SAMOCHODOWE Z Sopotu wyjazd al. Niepodległości. — 3,5 km Oliwa (trasa 7). Minąwszy centrum widzimy po prawej ,,01ivię", duży zespół sporto-wo-widowiskowy, a w głębi gmachy Uniwersytetu Gdańskiego. — 4,5 km Wrzeszcz, wielka dzielnica Gdańska. Jako wieś Vriest, wymieniona w 1263. Rozwój w XIX i XX w. Rozbudowany na obszernej płaszczyźnie i w malowniczych dolinach. Szczególnie piękna zabudowa willowa w Jaśkowej Dolinie (ul. Jaśkowa Dolina), objęta ochroną konserwatorską.

Przez Pojezierze Kaszubskie

19 lipiec 2013r.

Przez Pojezierze Kaszubskie Sopot , Wielki Kack ,Chwaszczyno,Kartuzy ,Chmielno ,Ostrzyce , Wieżyca,Żukowo ,Rębiechowo, Wrzeszcz ,Sopot (ok. 115 km). Trasa okrężna przez najpiękniejszą część Pojezierza Kaszubskiego, m. in. sławną Drogą Kaszubską. Miejscowości bogate w cenne zabytki, wzniesienie Wieżyca, lotnisko w Rębiechowie. Al. Niepodległości jedziemy w kierunku Gdyni i tuż przed wiaduktem kolejowym skręcamy w prawo, wjeżdżamy pod ten wiadukt i na ul. Wejherowską, a następnie Obodrzyców. Jesteśmy na terenie Kamiennego Potoku, północnej dzielnicy

Na Kępie Oksywskiej i Puckiej

Na Kępie Oksywskiej i Puckiej Sopot, Gdynia , Oksywie, Rewa , Rzucewo , Puck , Mechowo ,Piaśnica ,Wejherowo , Reda , Rumia , Gdynia ,Sopot (ok. 120 km). Szczególnie atrakcyjna trasa, umożliwiająca poznanie ważnych historycznie miejscowości, prastarego miasta portowego, cennych zabytków i miejsca masowego ludobójstwa. Wyjeżdżamy al. Niepodległości w kierunku Gdyni. Za wiaduktem kolejowym mijamy po prawej zespół budynków Domu Turysty PTTK